Då var de över också!

Fick vet idag att de inte kommer bli förlängt på jobbet där jag är nu. Känns lite surt för vad ska man nu lyckas hitta för jobb. Har ju extra på krogen i Rättvik på helgerna om ja vill. Men som man blir rik på de.. Nope. Bättre än inget, men ja vill ha ett jobb som ja vet kommer stanna kvar.. Suck.

Känner mig krasslig. Inte sjuk, men ngt är de som ligger oh gror. Jag har inge lust. Framförallt inte råååd att vara sjuk.

Jag och Tin fortsatte projekt inridning av Robin idag. Kommer nog bli en ståtlig herre de där!





Ska packa in matdosan sen borsta tänderna. Halv sex ringer klockan i morgon bitti. Gäsp

Kommentarer
Postat av: Susanna

Men vad tråkigt =( Ska jag jobba lite saktare så vi hamnar efter igen tro? =P

2008-10-10 @ 08:05:35
URL: http://sannaaah.blogg.se/
Postat av: Emelie

Nu så är den lite röd och svart. =) Jag och Jenny har samarbetat lite här nu... Haha. Hon har gjort själva designen och jag headern. Säg till om du vill ha nåt ändrat så kan vi se vad vi kan hitta på. Åker dock till Göteborg imorgon och är hemma igen på onsdag... so long... hare great! Kram!

2008-10-12 @ 21:46:18
URL: http://semlesara.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0