Mys i Solen!

                               


I fredags stoppade jag in hunden sen for vi till Tobias och bara vart där och myst runt. :) For hem idag på förmiddagen då Malin var hemma på helg visit så jag och Linda har vart där och ätit kladdkaka och snackat massa gojja. Sen bar det av till stallet för en tur med Jollan och sedan hem för en promenad med hundarna för mig och Linda. Hur härligt som helst, framförallt att träffa Linda igen. De sker så sällan, fast vi bor så nära varandra. Får bli bättring på det!



                                 Fiffi & Flip


                                                                                                  Kram                         

Kommentarer
Postat av: zalina

haha nämen se där!! hade du en blogg å :) Varför va inte du me oss för dÅ?!?!?! ;)

2008-10-19 @ 19:57:43
URL: http://zalinakarlsson.blogg.se/
Postat av: zalina

Aha :D Vem är din boyfriend dÅ????!?! ;) Jag vet ju inget om nån längre märker jag!!! HAHA

2008-10-19 @ 20:33:47
URL: http://zalinakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0