Här var de nytt!

Här stiger man in och ser en helt ny blogg. Tack snälla Emelie.

Sitter hemma hos Linda och har lite ångest över att i morgon är de måndag morgon igen. Jag vill inte gå upp så fruktansvärt tidigt. Återstår bara tre veckor och de ska ja väl stå ut med. Med blandade känslor man jobbar. Att jobba dessa tider (7-16) är nog inte riktigt min grej då ja är så extremt morgon trött och jag tycker om att jobba med människor. Inte sitta och lyssna på musik hela dagarna, (kan snart varenda låt utantill tror jag)och bara kolla ut genom fönstret medans man packar och packar dessa knivar. Men ja änt bitter, de är ett jobb att gå till. 

Gårdagen spenderades på Mora Parken och ett dussin andra människor. Kvällen började med att jag och LInda lagade mat och Pernilla kom till ett dukat bord. :P Vi fixade oss och hur man än gjorde kände man sig oändligt bara jätte ful. Men efter lite övervägade var de tyvärr bara att inse att de är såhär man ser ut. Fick i alla fall höra under kvällens gång att jag va mycket fin. Så de var väl bara att suga åt sig. :)

Kvällen hade väl kunna vart roligare och de va då inte värt dessa tvåhundratjugofem kronor, PLUS tjugo tjugo kronor i garderoben. Helt makalöst.

Nu ska ja krypa ner och är väl inge annat än att bara invänta klockan som ringer snaaaart. Suck.

Saknar att få krypa ner bredvid min andre hälft bara. Linda får duga för kvällen, Inget att krama på dock. ha ha

KÄRLEK

Kommentarer
Postat av: Charlie

snygg sida:)

2008-10-15 @ 11:06:27
URL: http://charliieee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0