Då var det slut!

Mitt internet hemma fungerar INTE och jag blir så himla arg för jag fattar ju inte hur man ska göra. ha ha.

Sitter hemma hos mamma och pappa för tillfället, hade tänkt mig en låång sovmorgon idag men de gick ju mindre bra. Sista dagen på knivjobbet igår och väntar på spänning vad som komma skall på måndag.

Fick veta förra veckan att de hade jobbat in denna dag så även vi blev lediga då vi extra anställda inte fick vara där själva. Skönt med en extra dag ledig faktiskt. Gick och la mig Nio igår, så himla trött. Vaknar av att de ringer och trodde först att de va på morgonen, men klockan vara bara elva. Sen sovit jätte konstigt hela natten. Vakna till vid fem, sen vid sju och sen igen vid nio då ja gick upp och ut med hunden och framför allt ut i KYLAN. Blåser isvindar.

Ska ta med mig mora tidningen hem och värma en kopp te å se om man kan få tillbaka någon värme.

Sen blir de nog till att städa lite, något som jag bara dragit och dragit på. Suck.

Har vart dåligt med uppdatering denna veckan, men här en snabb resume. :)

Måndag, tisdag, onsdag och torsdag = Jobb, hästar och träning. Inget mer spännande.

Men förra Lördagen var vi ett helt gäng som var på ICE i Borlänge och sköt Lasergame, så himla skoj. Sen hur dålig man var på att träffa behövs ju inte nämnas, men fick väl in ett å annat skott i alla fall. Hade de vart Paintball vi skulle på hade jag nog kräft en hockeyutrustning för att ställa mig på den planen, men detta var bara en väst med träffpunktar sen var de bara att springa för glatta livet. :)

Käkade sedan hemma hos Niklas och förfestade lite innan vi begav oss till Galaxen och Hela huset gungar. När jag och Tobias kom dit var de världens kö och tänkte att vi aldrig skulle komma in, speciellt inte då man också va så himla kissnödig. Men in kom vi och resten även efter ett tag, och tillslut även Linda och Pernilla. Hade en rolig kväll med buggande och dansande. Skoj och se någit nytt och framförallt se nya människor. 

Söndagen var mest bara allmänt seg och jätte trött, alla sömn man missat kom den dagen. ha ha.

Kommentarer
Postat av: maria

heeej anna! ja va roligt! Hörde det snöade i mora :) va mysigt! Hur mår du? Ska snart lämna höstkylan för några veckor i thailand uuuuuu så det ska bli skönt! Vi hörs och syns kramelikram

2008-11-02 @ 09:37:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0