De börjar ta sig!

Sängen är nu målad en andra gång och nu ska väggarna i sovrummet få lite färg också. Har en bild om hur de kommer se ut. Återstår och se om de också blir så. Ni får se när de väl är klart. :)

De snöar ute och jag blir såå sugen å åka skidor. Finns spår i både garberg och grönklitt, måste ta mig dit någon dag, när man har tid vill säga.

Gårdagen spenderades med arbetskollegorna på Orsa Bowling med mat och bowling (resultat behöver inte ens nämnas) men mitt lag vann iaf, trots att inte jag bidrog till de. ha ha. Kvällen fortsatte hemma hos Anders innan jag, Cina, Jimmy och Anders hamna på Lilla bland drinkar och folk. Kände väl gott av de när man vakna i morse. ha ha. Tur vår skjuts hem kom innan de va dax å komma till oss två som skulle bjuda. :P

Kommentarer
Postat av: Charlie

jag vill se kort kort!! haha..så fröken har legat och hållit i huvudet i helgen:)

2008-11-24 @ 09:09:59
URL: http://charliieee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0