Små och stora frågetecken ?

Dagen började med en ridtur i det härliga vädret och jag hade såklart en tröja på mig för mycket så jag mer eller mindre höll på att smälta bort. Hästen var stundtals fin men å andra sidan helt odräglig. Det spelar ingen roll hur mycket man än rider den där hästen eller angagerar hjärnan så är hon ett extremt stort energi knippe.

Resten av dagen har spenderats i bilen och färd till Borlänge där vi har vart hos "tandläkaren" med unghästen för att också hinna med att äta onyttigheter på Burger King och där springa på en gammal klasskompis som hunnit med att klämma ut unge nummero två. Känns som i stort sett alla de jag gick gymnasiet med förutom vissa undantag (bla då jag själv) hunnit med att antingen gifta sig eller skaffa barn. Efter lite snack om att gammla klassen borde ta en återträff så begav vi oss tillbaka för att efter lite mutor och svordommar få in hästen igen för att ratta hemåt Mora igen.

Solen har skinit hela dagen och trotts de få soltimmar jag fått på min min hy känns de som den fått lite färg iaf. Kanske var i morse när jag chisade (stavning?) mot solen medans jag red.

I morgon väntas det jobb och det känns på något vis som det kommer att vara mycket folk. Solen skiner för fulla muggar och grillarna ska tändas och vad behövs inte då om lite alkoholhaltiga drycker. Återstår och se vad dagen har att ge. Efter det blir det till att mumsa smörgåstårta borta hos kusinen som konfirmerat sig sedan kommer brudarna hit och vi ska inviga grillen för året. Skurade ju utemöblerna igår så så är det väl inte annat än dax!

Sitter och inväntar min godispåse som ska anlända, sen blir det soffan. Sjuk trött!

Livet är alldeles för kort för att gå och grubbla. Men varför gör jag det?

Mitt största frågetecken just nu är hur jag ska finna mitt liv till hösten. Vad ska jag göra?

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie Karlsson

Har klarat mig från både ungar och giftemål :P
Allt bra med dig?
Kram

2008-05-09 @ 21:07:26
URL: http://baraanso.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0