Inte nu IGEN!

Ställde klockan för att ta mig till stallet i morse, vilket jag också gjorde. Men så när jag skulle ta in min häst så är ena benet som en telefonstolpe nu igen. Jag förstår inte. Vad lyckas den där hästen med? Jag ska banne mig börja spela tennis tror ja, bollar kan väl ändå inte göra illa sig?

Stannade till nere på Mora för tänkte ta en promenad med hunden där istället för på dessa tråkiga vägar här hemma. Går en bit så hör jag någon som ropar på mig och där kommer Sandya och vi tog oss en promenad runt Mora. Snackade lite allmän skit och smaskigheter om allt och inget. :)

Har sedan spenderat dagen med att handla med farmor och sitta i soffan hos mamma och pappa och kolla på teve. Sitter just nu och väntar på att mamma ska komma hem så vi kan käka tacos. :) mums.

På lördag blir det Falun och påhälsning av Helana. Synd bara att man är så jävla pank. Aldrig roligt och fara iväg på något att varenda krona borde sparas. Men inte är jag bitter. På något jäkla vis lyckas jag alltid överleva.

Hunden blänger på mig att vi borde gå ut , så har jag något val!


Kommentarer
Postat av: Charlie

ville bara göra ett avstamp i bloggen:) hoppas allt är bra!

2008-05-20 @ 20:15:15
URL: http://charliieee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0