Barnasinnet finns kvar!

När man inser att man inte har något internet börjar man inse att man kanske ändå är lite beroende utav de. Hur klarade man sig på den tiden man inte hade något..

Sedan sist: Sjukdomstiden blev kortvarig och det tackar jag verkligen för, febern gav sig efter redan någon dag och även förkylningen visste sitt rätta jag och försvann. Skönt det då man inte orkar vistas med folk  på jobbet och man både ska försöka vara trevlig och känna att nosen bara rinner. Känner att man börjar komma in mer och mer och man känner sig inte allt för bortkommen numera. Har bara fått höra goda lovord så det känns verkligen jätte roligt.

Jag måste nästan fundera på vad jag har gjort som kan vara värt att poängtera och inte. Vissa saker behövs ju inte nämnas. ha ha.

Har avverkat två marknader och köpt dessa årliga strumpor och även så en dubbel ranson utav dom och för att inte tala om marknadsgodiset som man tröttnat på efter två tuggor och inser att man bara kastat pengarna i sjön. 

I Lördags höll jag mig ifrån festandet för att istället sätta mig bakom ratten och köra runt på kusin, fredrik med respektive samt mina följeslagare Nettie och Pernilla. Och kan det annat än bli galenskaper när vi är ute på upptåg. Innan kvällen var slut hann vi med ett besök i Rättvik, ett på Lillas parkering, donken samt hemma hos Joakim där vi lirade lite guitar hero till halv fem på morgonen och ögonen börja ge vika. En springtur hem med fåglarna kvittrandes i öronen och solen på väg upp var det vara till att krypa ner och sova några härliga timmar för att vakna upp och känna sig som en zombie...

Och då NU: Jag kan knappt minnas vad jag gjort så som sagt fanns de inte så mycket att heller printa ner. Dag två denna vecka och vi har som vi så sagt så många gånger tränat på men nu så även hållt vad vi sagt. Igår var vi och körde ett styrkepass och sprang sedan en vända efter det, för att idag vakna upp och tro att man skulle ha världens träningsvärk, men jag klarade mig ifrån det. Dagens motion har bestått utav en promenad från stan upp till stallet (Östnor) och mocka till hästen för att åter vända och gå tillbaka. För att även springa en vända nu på kvällen och få tillbaka barnasinnet och leka av oss lite i lekaparken här utanför. Jag trodde det hade försvunnit, men det satt som klistrat i ryggmärgen. :)

SENARE: Återstår vad kommande dagar har att erbjuda. Träffa M finns i alla fall med i mina planer, sen snackas det om att grilla med brudarna på lördag och HEEEJJJA allt vad vi bara kan på TEAM CANS  för att sedan se vart kvällen leder oss. Ska i alla fall jobba på lördag igen, återstår och se om jag överlevt det först.

Dagens önskan: En FEEEEET plånbok. Tappar humöret av att bara tänka på framtiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0