Bara massa krångel!

Hade jag kunna förväntat mig något annat än att de icke skulle gå vägen. Jag blir så himla less när det aldrog kan gå som man sjäv vill. Och ännu mer less blir jag på människor som kan vara så trångsynta och bara tänka på sig själva. Hade personen kanske kunna vart en anings hjälpsam hade man sluppit att sitta här med 45 jävla karensdagar och inte ETT öre i inkomst! Jag blir så jävla förbannad!

Har för mig jag har någon tid på AF också, men om det är något jag fått för mig eller inte lär jag kolla upp. Infinner jag mig inte där då så åker jag väl ut med huvudet före också...

Haft åtskilliga missade samtal från ett 08:a nummer och nu när jag för en gångs skull svarar så lägger personen på. Måste ju ha vart väldans viktigt i sådana fall.. 
 
Klockan börjar närma sig två och jag ska träffa Sara i stallet för en ridtur. Hoppas regnet kan hålla sig borta bara. 

Kvällen vill jag inte ens tänka på hur den kommer att sluta. Jag vet i alla fall att jag har ont i magen. :/  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0