Planerna sprack!

Drömde i morse att jag hade försovit mig och klockan var tio i elva när jag vaknade. Jag och Emelie hade ju bestämt att vi skulle ses klockan tio för en promenad. Jag va helt förstörd när ja vakna och tänkte att hon va jätte arg. Så vänder jag mig om och kollar på klockan, tio över åtta. Somnar gott om. ha ha

Blev en promenad på två timmar. Solen tom behade titta fram. Härligt. :)

Sen vart de stallet och en tur med damen, och trot eller ej men hon sköter sig bra och håller sig på alla fyra benen.

Nästa plan var att hem och städa bilen, men de sket sig ganska så rejält. ha ha. Den är fortfarande lika skitig. Kanske kan bli morgondagens projekt. En sak som ja måste i morgon är i alla fall att infinna sig på arbetsförmedligen och nå jävla möte. SUCK!

jag orkar inte med skiten. inte hjälper de mig att få ett arbete bara för att lyssna på nån som bara babblar skit. 


                                                         image129

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0