Ska bli buggnörd!

Hade inte alla tanter vart så fruktansvärt trögtänkta och de inte hade snackat så förfärligt mycket hade vi kunna lärt oss hur mycket som helst under dessa tre gånger. Tyvärr blev ju så inte fallet nu och framförallt jag och jag tror även mina kära vänner håller med att vi hade kunnat gått ett snäpp till.

Dom två sista låtarna när de äntligen spelade en bugglåt i snabbt tempo fick man dansa riktigt och det va såå roligt. Hade kunna dansat hela natten lååång. Så kul och dansa med någon som verkligen vet vad han håller på med. jag vill gå fortsättningskurs nu, men så måste man få lov och vänta tills i höst då de startar. Gäller och fräscha upp minnet i sommar. Det är så man vill ut och dansa en hel kväll bara, utan alkohol och utan stimmigt folk. Kom de från mig? ha ha

Kom precis hem och kom på varför jag kunde vara så hungrig, inte konstigt då man inte ätit någon middag idag. Jag är så himla bra. Fick bli en macka och ett glas blåbärsoppa.

Nä nu ska ja tvätta av mig i ansiktet och bara de i säg är ju ett projekt. Sen blir det sängen för att jobba ett tio timmarspass i morgon. Min tanke är att cykla ner i morgon, får se om de finns kvar i morgon bitti. ha ha.

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0