De blir aldrig som man tänkt sig..

Att det ska vara så himla svårt att göra någon nytta här hemma, jag kommer alltid på bättre saker att göra, eller ingenting alls. :/

Har i alla fall vart och handlat lite mat för de ekade i kylen och magen är nu åter mätt, eller i alal fall på god väg för några tuggor återstår. :)

Kors i taket så kom jag ihåg att ärendet på banken borde avklaras, så sprang in där en vända också.

Igår rök tanden som jag lagade också. Satt och käkade en sallad så kände jag något hårt och råka svälja det och en tandbit mindre hade man, så himla typiskt. Så nu blire de tandläkaren igen... Ansiktet har läkt hur fort som helst också, en vecka så var de borta. :)

Nej det här går inte, nu mååååste jag ta tag i städningen, ser ut som en bomb slagit ner...

Måste bara säga att ni är hiiimla tråkiga som aldrig lämnar nån kommentar när ni ändå är in och snokar!

Kommentarer
Postat av: Pluppan

Puss vännen! ledsamt med tanden. hoppas allt är fint! kram!

2008-06-09 @ 19:19:45
Postat av: Sara

Ja hemskt, hur kan man lägga träbitar i hundmat!? Jag har mailat o skällt ut tillverkaren...

2008-06-09 @ 23:14:54
URL: http://adaosara.blogg.se/
Postat av: Tin

Ansiktet läkt? vad har hänt?

2008-06-10 @ 22:44:13
URL: http://cathrineeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0