Att jag ska vara så glömsk ..

Big Lake Run var en väldigt trevlig dag med massor av bilar och folk, och man insåg att man tillhör nog inte det släktet riktigt egentligen. ha ha. Startade mitt rattande vid elva tiden och hela dagen rann iväg med flera stoopp under vägen för både dryckes och mat intag och var inte hemma igen förens vid tolv på kvällen. Och då var man väldigt trööött och då stupade mer eller mindre i säng..

Mina nya tänder sitter numera på plats också, och de känns en anings konstigt och de tar nog ett tag innan man vågar "använda" dom på rikitgt. Men jag är faschinerad utav vilka grejer man kan göra och bara bygga nya tänder sådär.

Fick äntligen klippa mig igår hos duktiga Maria och kan inte annat än att vara nöjd. Längtar nu också bara tills man får färga håret och känna sig riktigt fräsch. :)

Idag var de drama på jobbet då en kille lyckades sno med sig något i spritväg, jävla idiot! Tog betalt utav honom i kassan och visste så väl att han hade något mer i väskan som borde upp på bandet för att betalas, men inget får man göra. Har ingen rätt att på visitera honom. Morr! Vad arg man blir. Nu är han portad den jävel. hah. 

Så kommer man hem och kollar i postlådan och finner inget mindre än TVÅ brev från AF  och de kan aldrig båda gott. Öppnar de första och inser att det är ett jobb som jag måste söka. Bläddrar blad och ser att det är ännu ett brev om Mora Hotell o Spa. Är tanten senil eller och skickar ansökningar som jag fått förut och berättat för henne att jag  vägrar  söka jobbet av vissa anledningar. Och öppnar brev nummer två där jag läser att jag är avanmäld från a-kassan för jag missat ett jävla möte angående en handlingsplan. Dubbelsuck! Jag har haft bättre saker för mig, som att jobba tex. 

Sitter hemma hos mamma och pappa just nu men de är inte hemma utan borde säkerligen inom en tid befinna sig i Höljes, de kanske tom har kommit fram. Ska hänga upp tvätten nu, sen traska hemåt. Intalade mig själv att somna tidigt idag, jo visst. Lär väl fastna med boken ett tag innan ögonen slockar också.

Godnatt! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0