Jag må vara mest oaktiv!

Här inne har de inte vart mycket till liv heller,och de framförallt för att jag inte haft någon dator här hemma och som att orka traska hem till mamma och pappa hela tiden..Nu har jag i alla fall en dator hemma som jag fått låna tills min egen dator behagar fungera igen. Så går de när man tror man ska vara teknisk och försöka göra något själv med datorn. ha ha

Har väl hänt ett och annat sedan sist men jag vet inte jag vad som kan vara intressant att berätta.

Dansbandsveckan är passerad och jag må säga att det är för himla roligt och dansa och det framförallt bugg, nu också när man kan lite mer och man känner sig inte allt för bortkommen. :)

Nu inväntar vi Torsdag och Lasse Stefans igen på Boggeberget, de innebär alltså mera dans.. aaa. Roligt! Nästan så man längtar tills de blir höst så fortsättningskursen kan börja.:p

Åkte hem från stallet för ett tag sedan och hamnade bakom en bil med släpvagn och kollade till på regskylten, de stod kuk på den. Trodde sådana ord inte fanns med på sådant, men tydligen.Sen kom de tre ambulanser och börnade om mig, vart nästan nyfiken på att hänga på efter. Ja menar gul bil som gul bil.ha ha

Snart väntar jobbet också, tröööök. Jag har ingen lust för fem öre. Längtar tills första helgen i augusti för få blir de en tripp till Stockholm med T. Skönt och komma härifrån ett tag och se något annat. :)

Sötaste hunden har kommit hem igen också efter en veckas semester hos Helmer i Bollnäs. Han har inte annat än haft det kanon bra, men skönt och ha honom hemma igen.:)

Nu blir de en dusch innan jobbetkallar.

overand out.      Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0