Leedigt

Hade planer för en lugn hemma kväll, och det började bra med mat och massa spel hemma hos mamma och pappa. Som vi skrattade. :) Sen hörde Maria av sig och kvällen slutade inte som jag hade tänkt mig. Men det var roligt, allt för sällan man umgås med henne. :)

Var ganska så mordtrött när jag vaknade idag. Men upp kom jag och iväg till stallet. En tur ut i skogen blev det och hästen gick riktigt riktigt bra. Så lugn och lyhörd. Vet inte vad som tagit åt henne. :)

Har precis mockat in mig lite spageti och köttfärsås, måste vila maten 2 sekunder innan träningen väntar.  :)

Snart drar vi till SÄÄÄÄÄÄÄÄLEN.

Ska bli gudomligt härligt och roligt. Slippa alla måsten och bara få vara med brudarna. :)

Kommentarer
Postat av: Maria med blåmärket! :)

hehe.. inte kunde du sitta inne på en lördag inte! En päronshot och vi var påväg! :D

2008-01-23 @ 22:56:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0