Dag ett .

Klockan ringde i morse och de va inget annat än att masa sig upp och åka till hästen. Blev en väldans stress då ja kom på att min kära pappa fyller år idag (numera igår ) så fick lov å åka en extra sväng genom Mora, tack och lov hade de inte hunnit blivit så mkt trafik. Sen var de bara till å hem å slänga sig i duschen och fara iväg till jobbet.

Konstigt nog var de en väldigt lugn lunch. Kanske då folk mer var ute i skidspåren och stakade, men så kom då kvällen. Den var icke så värst lugn. Folk i varenda vrå och vi har sprungit som dårar. Jag har för de första inga fötter kvar och för att tala om ingen hjärna. Tur att de fanns lite ögongodis på plats så man stod ut. ha ha. Undrar  vem den jäkeln är. :P Det är ju inte första gången han är där vill säga. Tror ja dock fick ett namn på personen idag iaf. ha ha. Vet ju vart han jobbar i alla fall. haha.

Nej fy, de känns som jag blivit överkörd av en ångvält. Skulle behövt någon som knäckte till en lite just nu. Få tillbaka alla kroppsdelar på sin plats.

Kommer att vara död innan detta är klart. Nu återstår de bara två heldagar kvar sen en ledig dag innan de blir ytterligare två heldagar till. När ska jag hinna åka nå skidor tro? Ett som är säkert i alla fall är att jag kommer vara invalid efter loppet. Ändå stod ja å drömde om Tjejvasan i morgon. Va skoj de skulle vart å åka igen. ha ha. 

Nu är de då ett som är säkert att de blir sängen. Innan man ska upp snart igen. Klockan elva ska jag infinna mig på jobbet igen. Nämnde för bossen idag att jag säger upp mig och återkommer på måndag. Hon bara skrattade. 

Godnatt på er alla ! ♥ 


Kommentarer
Postat av: Susanna

På måndag kära Anna ska det köras som faen i spåret!
Kanske måste åka te Grönklitt? Är det öppet spår på måndag? Kanske hinner åka innan som är i mål iofs hehe.

2008-02-23 @ 13:04:44
URL: http://sannaaah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0