Vädret gör ju en måttligt glad..

Jag förstår inte, det är nästintill alltid så att när man jobbar och man är ledig dagen efter så är de kalas fint väder när man jobbar och dagen efter bara pissväder. Just precis som idag. Somnade tom mitt på dagen för hade inte lust att göra något vettigt alls. :/
Jag och Jennie har i alla fall vart och ridit hästarna samt vart uteoch gått med Jolly. Hon ska bli mamma nästa sommar igen. :)  Får bli vad det blir för snygging till stjärna nu. Kan inte bli annat med en sådan mamma. :)

Imorgon ska jag, Jenny och Ebba hälsa på mamma Tin och hennes söta dotter Svea. :)  Helt otroligt, har inte ens vart upp och kollat in hur de bor sen de flyttat dit. Men nu när tillskottet kommit så måste vi ju.

Nu blir de nog inte så mycket mer än soffan denna kväll.


Tack fint hej hörs!

Kommentarer
Postat av: Louise

tell me about him! :) Jises vad jag blev nyfiken nu. Hälsa svea från mig imorrn! kram

2008-08-26 @ 20:54:49
URL: http://louise1983.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0