Rubrik = överflödig!

Idag är bilen lika skitig igen, vad lycklig man blir. Bara till att börja om igen. Men det får gott vänta tills nästa veckan, för nu väntas de jobb fredag och lördag. Har jobbat idag också, och nå annat folk än norrmän har nog inte vart så törstiga idag. Dagen gick i alla fall rätt fort, kanske också för att jag inte började förens tolv. Så innan jobbet idag var jag, Flip och Myggan och inte att förglömma regnet ute på en ridtur. Vi va dyngsura hela högen. Men blir man förvånad längre över vädret.

Traskade hem till mamma och pappa nyss med en resväska i handen, folk fråga om ja va påväg och flytta. Ja visst sa ja, har packat ner alla mina saker och ser vart vinden bär mig. Appropå resväska så ska en kollega åka till Kreta i  morgon bitti, jag är inte alls avundsjuk inte aaaaaaallls. morr. Jag vill också ligga på beachen.

Har vart riktigt duktig och ridit massor i två veckor nu, känns att man börjar få tillbaka motivationen för de. Tappade lusten totalt ett tag här i sommar, men nu är det roligt igen. Jag och Jennie va ut på en sväng i går och de verka som hon tyckte om ponnien för här ska ridas mer tyckte hon. :)

Sitter och väntar på att klockan ska slå nio så jag kan gå och stoppa i en ny tvättmaskin. Det tar sådan tiiid. suck.

I morgon börjar jag åtta. gäsp. Hur ska jag komma upp. Tur Tobias kommer på kvällen så man har ngt att se fram emot. :)

Nu blir de till att snoka igenom lite bloggar innan ja lär traska hemåt.

over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0