Orsa Björnpark!

Vaknade i morse och inser att det regnar ute, vi som hade planerat en tripp till Björnparken. Men kan man bli annat än förvånad då man är ledig. Men vi bestämde oss för att åka och det är väl inget vi ångrade för solen behagade att titta fram något sånär mellan molnen tillslut.

Vi har kollat på björnar och tigrar och tillslut lyckades vi få se en varg också och inte att glömma lodjuren och dess söta unge. Nästan så man vela ha en nallebjörn med sig hem, men de är nog dock inte lika som de ser ut. ha ha.

Blev en trevlig dag som avslutades med ridning av hästarna innan vi fick komma hem och äta mat.

Det var dagen, vad har annars hänt sedan sist..?

Det vankades ju bröllop förra fredagen (080808) och kan ju inte annat än säga att det var himla fint och trevligt. Fick tom höra av en tant att jag va så himla vacker. Hon hade setat och kollat in mig i min fina klänning. Jo tack tack! Hej på dig också tyckte jag. ha ha. Tänkte lägga upp kort på outfiten, men sladden vela inte passa till denna dator. Gammal AB! Köpte ett jätte fint armband hos Maria på Hairdesigen by Magenta. (min tanke var att länka, men fungerar såklart icke!)  som passade super tillsammans med halsbandet jag fick låna av Anna-Karin och de rosa örhängena. Första gången jag var så rosa. ha ha. Ska försöka få in kort, bara jag får de att fungera. Väntar på fler kort också som Daniel knäppte, får se om de va något sevärt.

Har vart ledig i dag, men i morgon vankas de jobb igen, ett jobb som ja dock inte har så länge till. Synd att de inte är något mer än ett sommar vikariat för har nog aldrig trivts så bra på ett jobb.:) Frågan är vad jag ska göra nu?

Hunden ska kissas, sen blir det sängen. Klockan ringer allt för tidigt imorrn. Längtar tills söndag, då blir de lååång sovmorgon :P


L/ Anna.


Kommentarer
Postat av: Charlie

mysigt..vi hade också en semestertrip upp till björnparken förra sommaren, nära och bra:)

2008-08-16 @ 20:56:35
URL: http://charliieee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0