Kommer nog att bli lyckat..

Min lediga dag började med en sväng till stallet där jag och Jolly  tog en promenad sedan blev hästarna ridna. Jag och Susanna var ute på en liknande "gå lunka löp" vända. Bara man väl kommit till stallet och tagit sig ut och rida är de så härligt och roligt,men å andra sidan är de också skönt med ett litet brejk och inte hänga där vareviga dag.

Nu på kvällskvisten har jag och Sandya äntligen fått fingrarna ur och bestämt vad vi ska göra på sommaravslutningsfesten som vi ska ha hand om på bolaget. Kommer bli himla skoj med tipspromenad medsjuka frågor, femkamp och massa mat och dryck. Hoppas verkligen bara att vädergudarna  blir med oss och att de blir uppehåll då vi ska hålla till utomhus, för någon plan B finns icke!

Plockat igen här hemma lite idag och tog mig an de roliga avloppet som jag så länge bävat för inne i badrummet, men nu var de saken klar också. Har man inte karln i närheten får man väl lov att fixa sådant själv. ha ha. Ska skura till tusen i morgon så allt blänker, medans tvättmaskinen fårgå varm. Hoppas de är dåligt väder så man kan städa med gott samvete. Iofs så kan de få vara uppehåll på morgonen medans hästen ska ridas, men sen så...

Visserligen så ska jag tvätta bilen i morgon också, men de kanske kvittar om de regnar. Blev ju påkörda här förut och fått fina märken på sidan. Ska se om de försvinner medlite puttsning, annars får de gott göra rätt för sig.

Nu blir de till att inta skönhetssömnen. Klockan ringer alldeles för tidigt.

godnatt

Kommentarer
Postat av: Charlie

sommarfest med bolaget kan ju bara sluta på ett sätt:) eller?

2008-08-12 @ 11:01:15
URL: http://charliieee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0