Fullspäckad dag..

Började dagen men att ta en promenad med Jolly och där gäller det verkligen att ta det långa benet (som jag ens hade ngt) före för att hinna med i den damens tempo. Man kan snacka powerwalk till tusen. Hon är överlycklig över att få komma ut, så det är bara till att glatt trampa med. Sen vart det en ridtur med Myggan innan man fick åka hem igen och kasta sig in i duschen för att fara ner på staden och inhandla en sööt liten rosa Barbamamma till sötaste lilla Svea och fikat vi tog med oss upp till Orsa.

Som sagt efter X antal gånger vi sagt att vi ska ta oss upp dit, men nu blev det i alla fall av och att det ska behövas en nykomling i huset för att de ska se är helt otroligt. Svea sov mest och Ebba härjade runt och lekte medans vi mest snackade, eller snarare Jenny och Tin bytte kunskaper gällande bebisar. Hade inte så mkt att komma med där av någon konstig anledning. ha ha.

Kvällen har spenderats  hemma hos mamma och pappa och en drös med damer (förutom Jennie då). Mamma har haft ett hudvårdsparty, eller hur man nu ska döpa det. Resulterade i alla fall i att jag ska ha ett den nionde september kl 19:00.  Sugen på att komma så är det bara och höra av sig!

Nu är det tack och godnatt för mig!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Terese har honom på ridklubben så det är ju nära iaf... Men han är ju inte "min" längre och det saknar jag... =(



Går det bra att jobba? Segt? =)



Kram kram

2008-08-27 @ 22:46:14
URL: http://jessiejames.blogg.se/
Postat av: Jessica

Nej, nej, Terese har hand om honom själv. Hade aldrig tillåtit att han skulle bli lektionshäst... =)



Tråkigt att det är så lite folk...



Kram kram

2008-08-28 @ 20:21:07
URL: http://jessiejames.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0