Födelsedagskalas!

Var meningen att jag skulle kikat upp i söndags till Ebba som fyllt tre hela år, men då man mådde lite som man förtjänade så blev det framflyttat till gårdagen. Köpte en jätte söt rosa mimmipigg mössa och halsduk och en bil med hästransport + en häst i från mig och Annso och ungen blev helt lyrisk. :) Jag tycker dock ännu att de känns som igår när jag kom till dom och såg henne för första gången, men såå länge sedan nu. Tur man själv bara blir yngre och yngre. ha ha. Stannde hela kvällen hos dom och bara satt och snackade massa skit och skvaller om allt mellan himmel och jord, och inte att glömma fikade lite kladdkaka. :)

Dagens bestyr har bestått utav bara hästar tror jag minsann. Började med att ta en promenad med Dennis och Jolly och vem blev inte lycklig om Jolly när hon såg att hon skulle få följa med ut. Tänkte att även Dennis kunde gott traska med lite, men han var mest skitsur över att han inte fick stanna och äta gräs var femte meter. Söt han. ha ha. Sedan var det Myggan som fick sig en tur och sist men inte minst Grande Man, stoor som ett hus. ha ha. En anings vrång till att börja med men då han väl släppte till blev han riktigt trevlig att rida. :)

Sitter hemma hos mamma och pappa för tillfället. Började tvätta bilen, men blev så hungrig så fick lov att ta ett mat break.. Ska göra klart de nu och se om de går och gnugga bort märkena där dom så fint körde in i min bil, eller om ja ska få lov att ta till andra metoder. Moahha.

Kvällen avslutas nog med Green Streat Hooligans i soffan med Annso och något ätbart.

På återseende!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Barn växer så sjukt snabbt. Man hinner inte alltid med i svängarna.. =)

2008-08-19 @ 22:48:54
URL: http://semlesara.wordpress.com
Postat av: Annzo

Ja, våran älskade film som vi gråter så mkt till varje gång! Å gott va de med chips också :)

2008-08-20 @ 04:09:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0