Ett liv i Storstaden!

Har spenderat några dagar i Sthlm men i morgon är det dax att bege sig hemåt igen och börja vardagen, vilket känns himla tråkigt. Men jag måste väl jobba de dagar jag har ett jobb att gå till nu.. Undra vad ja ska ta mig till i höst? Någon som har ett jobb att ge mig.? :)

Vi skulle käka thaimat, men så var de stängt. Nu blir de till att slänga i sig ngt snabbt för nio börjar bion. Kollade på Batman Begins i fredags och jag fick ju lov att ge mig med efter jag sagt att ja tyckt de verkar skitråkiga, men ja hade fel. Så återstår och se nu då om även denna går att se. Får väl sova mig igenom annars. ha ha

Jag och Tobias har vart ute och gått, en lååång bit så ja fick världens skavsår på foten, känns väldans skönt. Får traska barfota hädanefter. Fick tom lov att gå in på Mc Donken och tigga åt mig ett plåster. ha ha.

Meeen vart är dom.. Får ta maten i farten tror ja..

Nu har ja i alla fall gett ett litet liv från mig.

På återseende. Vem vet när...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0