Att vaxa bilen i regnet..

...är ingen bra idé.

Suck. Jag som fick fingrarna ur och började i alla fall. Fick ena sidan klar i alla fall så den får väl blänka bäst fasen den vill då.

Jag har börjat med min extremt dumma ovana (som alltid när jag inte har ngt jobb) att vända på dygnet. I natt kom jag i säng halv tre efter att jag och Annso kollat på Green streat hooligans och Walk the line, och vaknade gjorde jag inte förens elva då Karin från jobbet ringde och meddelade att det var jag som får den stora äran att städa på fredag. Jippi. Jag som trodde de passen var förbi. Jo Hej Hej. Men den som väntar på något gott, får ju i alla fall träffa på kvällen där sen. :) 

Nä ska väl ta tag i tvätten som stått framme allt för länge nu då kanske.

Klockan fyra ska jag i alla fall hämta upp Jennie så ska vi ut och rida. Hoppas hon tycker om ponnieskrutt och vill rida mera. 

Men kan de bara sluta regna!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0