Många nya intryck!

Klockan ringde 08:2o i morse och jag ljuger väl om jag säger att jag var pigg. ha ha. Men upp kom jag iaf och det var bara till att göra sig i ordning och äta upp gröt tallriken för att sedan gå promenaden med hunden innan jag skulle infinna mig på jobbet 10:00.

Vi har gått igenom i stortsett allt man kan gå igenom idag känns de som, och allt ligger som en säck potatis uppe ihjärnan. Hur sjutton ska jag komma ihåg allting var min tanke. Och för att inte nämna hur sjutton ska man hitta igen allt. Det är ju inte bara ett fåtal vin och ölsorter bland annat. Men jag antar att det kommer ett tränat ögat se ganska så lätt snart, eller snarare hoppas i alla fall.

Känns som att jag kommer trivas mycket bra på min nya arbetsplats och folket i personalen verkar mer än trevliga och ett glatt gäng!

Känns som hjärnan går i högvarv ännu och jag undrar jag om ja ska lyckas koppla bort det för en stund för att lyckas sova, kanske inte blir sådant stort problem då jag är sjukt trött. Man är inte van att hålla i gång hela dagarna som man gjort idag. Annat att bara gå hemma och skrota.

Blev ölprovning på kvällen också, och jag har aldrig vart någon hejjare på att tycka om öl, inte i detta fallet heller. Finns som sagt oändligt mycket ölsorter och ingen är den andre lik. Man kan lukta och tycka att det kanske faktiskt luktar ganska så gott för att sedan inse att det smakar skiit. ha ha.

I morgon ska jag dit igen och då få vara med i kassan och se hur de går till. Antar att det är en hel del att lära där också trotts att man har kassavana.

Det är bara till att suga in ALLT man får lära!

Godnatt mina kära!                  


                                                               image141

Kommentarer
Postat av: Jessica

Kul med nya jobbet! Nu kanske jag slipper visa leg när jag är där och handlar?!

Det är Thereses häst Lasse som har vandrat vidare...

Kram kram

2008-04-17 @ 08:25:42
URL: http://jessiejames.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0