Allting vände!

Jag har inte tagit mig tiden att berätta om lördagens resa ner i landet då våra kära dalalag skulle mötas i ringen och ge oss åskadare en kamp. Färden ner vart väl inte ritkigt som de va tänkt för oss då vi hamande i helt fel buss, meen ja. Vi tre brudar med resten pensionärer, men vad gjorde de då vi roade oss själva så bra.

Dit kom vi och hem tre perioder senare, dock med förlust, men de kändes som att de var som bortblåst i bussen. Vad lite alkohol kan göra. ha ha. Den kvällen vart spontan och de brukar vara roligt, men ja vet inte jag om de vart så den här gången. Vi åkte lite hit och dit innan vi väl stannade till på Lilla där vi blir påbackade rakt på parkeringen. Den chaufförens ögon må ha vart någon annanstans eller så fick han körkortet med i flingpaketet.

Folket på Lilla kan jag inte påstå stod upp för någon höjdare så jag och Linda traskade bort till Wasa och som vi alltid lyckas med knata bara raka vägen in, det kallar jag koll. ha ha. Vi svängde våra lurviga ett tag innan det åter va dax att lämna stället för att hämta igen våra jackor där vi började kvällen.

De slöts upp för efterfest dock visste inte innehavaren av lägenheten om de själv förens han infann sig på plats, men där hamnade vi. Lite guitar hero och mintuus senare somnade man ganska så gott i soffan då vi inte orkade gå hem.

Vaknade till en ny underbar morgon och man knappt visste va klockan var för vi inte riktigt kom fram till timmarna innan vi somna om den skulle fram eller bak? Va dum man kan vara liksom. Ja menar, utemöblerna åker ju fraaaam nu. ha ha

Måste ju bara påpeka att då vi forlorade så stort i lördags tog vi då igen det idag istället. Jag som aldrig vart intresserad utav hockey egentligen, va ganska så sammanbiten och väldigt nervös sekundrarna innan machen tog slut. phheu. Men fan vi vann! Bra jobbat grabbar!

Klockan börjar närma sig sängdax och de känns att man va uppe oändligt tidigt i morse, i alla fall om man lever i min värld numera. 




                                                                                                                  image133

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0