svart som natten.

Internet hemma är stendött så sitter hemma hos mor och far för tillfället. Tror minsann modemet hade brunnit upp.?

I morse var de kallt att sticka nosen utanför dörren och värre kommer de ju bli. Jag och Dennis va ute på en kall och mörk ridtur tidigare och jag längtar inte tills tempen börjar sjunka ner mot minus tjugo och man ska bege sig ut på hästryggem. Brrr..

Lyckades äntligen få tag  på gubben som ska kolla på Jollan igår. Då de var han som sa att ja skulle ringa idag gjorde jag även de, vadå sa han ungefär har jag sagt de? Less man kan bli. Får hoppas han kommer på onsdag nu då som han sa.

Helgen sprang förbi lika fort som den kom också, iofs vart de jobb med hanns även med partaj hemma hos Therese i Kråkberg där vi käkade tacos och snackade massa skit innan vi begav oss ut på krogen. Hade en himla rolig kväll. =) Hamnade i säng halv sex på morgonen då var man mordtrött vilket man också förblev hela söndan. ha ha.

Ska ta och bege mig hemåt nu igen, laga lite mat kanske om man orkar. Den som lever får se :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0