ledighet

Träningen från gårdagen har satt sina spår idag, träningsvärk ab. ha ha

Gick upp i morse när Linda skulle till jobbet, eller ja hade väl inget val för hon skulle åka med mig till jobbet. Så for till stallet och tog en promenad med hästarna och longerade unghästen. Vi två har aldrig riktigt gått så bra ihop, men idag skötte hon sig riktigt bra :)

Ska ta och bege mig hemåt nu för en dusch och sen bege mig ner på stan. Tänkte åka och höra mig för med lite jobb. Tro de eller ej. ha ha

Möte på jobbet kl 15:00. Sen återstår och se vad dagen har att bjuda på. Troligtvis lite pengaspendering, dock på mindre roliga saker som grejer till bilen. Den ska in på service och ja har väl inget val om ja inte vill gå i vinter. ha ha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0