Jag blir så himla förbannad..

Jag ska vara riktigt ärlig nu och det är verkligen sant, jag hatar Mora Hotell och dess innebörd.. Jag hatar att ja ständigt måste sätta mina fötter innanför dess dörrar, jag hatar att ja måste prata med de människor ja inte vill prata med, jag hatar allt som har med stället att göra. Men vad ska man leva av? Man skiter ju inte direkt pengar..

Jag vet inte vad ja ska tro på längre heller. Människa ljuger så hon verkar tro på det själv? Det är nästan så att man blir mörkrädd. Ser de inte vad som är påväg att hända, eller vad som har hänt för längesedan. Varför blundar man så? Varför blev det såhär?  Varför har vi fått all skit? Varför är det inte någon som gör något?

Jag är så himla trött men jag kan inte sova, jag är jämt trött. Mår inte bra, har ingen ork för någonting. Livet känns icke på topp just nu..

Ska försöka ta mig upp i tid i morgon och se om man kan göra någon nytta. Jag diskade och städade lite idag iaf, dammsugaren borde tas fram också, men så långt kom jag aldrig..

Bara fyra dagar kvar nu sen är jag ledig ett tag. Ska bli himla skönt.

Jag har så ont överallt plus att denna jävla förkylning har smygit sig tillbaka. Jag blir så less..

Nä nu tackar ja för mig.....

Take care my friends..


Kommentarer
Postat av: Charlie

Men gumman då...don't worry be happy:)

2007-03-07 @ 23:15:54
URL: http://charliieee.blogg.se
Postat av: Louise

du är länkad ;)

2007-03-11 @ 18:00:07
URL: http://louise1983.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0