...

Ta fram din mobil och skriv ned namnet på den i telefonboken som ligger som det nummret som står här:

17.
Camilla
40. Björn
37. Eliana
36. Eliana
48. Erik 
35. Dennis
24. Carina
66. Gunnar
72. Ingela
54. Evelina
21. Brede

F: Har du pussat nummer 72?
S: Nja de kan jag inte påstå. En väninna till mamma som jobbar med ljuspartyn.

F: Vilket är ditt bästa minne tillsammans med nummer 36?
S: Det måste vara när vi körde fast med min gamla Subaru vid hästhagarna. ha ha

F:
När ska du träffa nummer 48?
S: Jadu, om ja springer på han på stan kankse.?

F:
Är nummer 54 söt?
S: Klart de :)

F: Vad var ditt första intryck av nummer 35?
S: Hmm. Han måste vara ladg åt de andra hållet. ha ha

F: Hur träffade du nummer 17?
S: Jag träffade henne på mitt nya jobb.

F: Gillar du nummer 21?
S: Nja, de kan ja väl inte direkt påstå. Det är en vän och jobbar kompis till min pappa.

F:
Har du träffat nummer 40 den senaste månaden?
S: Det har jag väl gjort, fast de nu känns som en evighet sen.

F:
När såg du nummer 72 sist?
S: När min mamma hade ljuspartyt. När nu de va?

F: Har du varit i nummer 66 hus?
S: Japp. Maaassor av gånger.

F:
När är nästa gång du ska träffa nummer 24?
S: Ingen aning. Ingen ja träffar sådär i vanliga fall.  

F: Är du nära vän med nummer 37?
S: Nära och nära kan jag väl inte påstå. Men vänner hoppas jag vi är. :)

F:
Har du gått på bio med nummer 40?
S: Hmm. Kanske jag har. Ja minns fasen inte.

F: Skulle du kunna gå ut med nummer 72?
S: Nope

F: Vad pratar du och nummer 54 oftast om?
S: Kokakorv och annat vi känner för. ha ha

F:
Känner du nummer 48?
S: Ja

F: Skulle du kunna ge nummer 21 en kram?
S: De hade jag nog kunnat, men inget ja hade prioriterat. ha ha

F: Hur är vänskapen mellan nummer 36 och 54?
S: Kanske känner igen varandra. Men någon vänskap finns nog inte

F: Hur länge har du känt nummer 35?
S: Sen ja gick min utbildning och de var hösten -05. Så sedan dess.

F: Har nummer 17 ett förhållande?
S: Hmm. De vet ja faktiskt inte. :)

F: Har du velat slå 40 i ansiktet?
S: Nej varför skulle ja? ha ha

F: Hur träffade du nummer 35?
S: Genom vår utbildning

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0