Ny digetalkamera!

Var och spenderade mitt presentkort på en digetalkamera idag.. Jihoo.. Nu ska här knäppas kort. Ska bara ladda den, sen så kommer de upp lite bilder från nya lyan. :)

Det har gått väldigt fort och få till allting, vilket jag tycker är väldigt bra. Ska skruvas upp lite tavlor och lampor idag, sen är det mest småplock kvar. Och uppfyllning av kylen, fast den verkar ha pajat så de får väntas lite med det.

Dennis har lekt världmästarhopphäst idag och hoppat över staketet och in till Myggan idag, för att hon är brunstig. Har aldrig vart med om like att han har reagerat så då. Gammelgubben. Ha Ha.

Ska ta och bege mig bort till mig nu igen och fixa och dona. Har inte gjorts mycket alls idag då man motionerat häst och hund. Samt vart nere på stan och rännt. Men nu ska bli andra bullar.

Ska ner och hämta min dator nu och se om den vill vara snäll mot mig.

Jobbintervju på fredag. Hoppas att den går vägen. Vore väl för bra, på min födelsedag och allt. (",)

Kommentarer
Postat av: Emmy

Vad roligt med nya lägenheten! Är nyfiken på kort sen.. =) Hoppas intervjun går bra imorgon, håller en tumme!

2007-02-01 @ 11:36:52
URL: http://emmy.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0