Brukar bli bäst så..

Snön verkar ha fattat att den ska dimpa ner nu, men om den är här för att stanna. Det vet man väl aldrig. Återstår och se.

Jag och Malin gjorde en roadtrip till Leksand igår bara sådär. (",) Va ett helskotta och köra hem igen då man knappt såg två meter framför bilen. Meen, smällar man får ta.

Jag borde gå ut och gå med hunden, men de är inte roligt väder för fem öre. Hästen han fick sig minsann en vilodag idag. Men inte tror jag han klagar för det heller.

Nu vill jag ha min lägenhet. Ser verkligen fram emot och börja göra iordning allt och se om det blir bra så som jag har tänkt mig.

I morgon bloir det jobb igen iaf, orkar inte sitta hemma något mera nu.

Kraaam!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0