Jag blir så himla less...

Vaknade allt för sent idag vilket resluterade i att jag inte skulle hinna med hästen idag så jag börjar jobba kl tre, som det står på schemat.

Skickar iväg lite ansökningar på jobb samr gör mig i ordning för färd mot jobbet. Kommer dit, möter Mikael som undrar vad jag gör där redan. Ja sa jag, sja ska väl börja jobba klockan tre. han tycker dte verkar konstigt och jag ringer min chef för att kolla upp hur det egentligen ligger till. Får till svar att han vet inte varför han har skrivit klockan tre då de räcker om ja kommer in till fem. Maaah. Vad är detta, ska det vara så jävla svårt att kunna ringa och meddela då att det står fel.

Hade hunnit med tusen andra saker som tex att rida min häst och tagit reda på tvätten. Man fick väl gott åka hem igen och nu är jag bara såå jävla arg. Räcker inte med att man är sur å tvär innan man åker dit, detta gjorde ju saken också så mycket bättre.. 

Brudarna drar till Sälen och kvar blir jag på mitt fuckning jobb. Jag vet inte vad jag tar mig till snart om jag inte lyckas hitta något annat..

Hunden har åkt med mor och far till Lofsdalen i en veckas tid. Kommer sakna min golvmopp. :)

Ska se om ja kan hitta nå mer jobb och söka..

Soo long!

[CONFUSED]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0