En dagens!

dagens vill ha: Ett jobb som jag trivs med och tjänar massa pengar på..
dagens klädsel: Ridkläder. Har bott i dom idag tror ja..
dagens smink: Inte behöver man sminka sig för hästarna heller.. ha ha
dagens frisyr: Alldeles för otvättat och okammat..
dagens händelse: Ridning av hästarna samt massa jobbsökningar..
dagens låt: D.A.D laugh 'n' a 1.2
dagens planer: Att ja ska få ett utav de jobb jag sökt
dagens saknad: Min vovve!
dagens dummaste: Robin i hagen när ja skulle ta in Jolly..
dagens sjukaste: De ringde från ett jobb som jag egentligen inte vill ha..
dagens drog: har hållt mig från sådant fast ja är bra sugen på godis just nu..
dagens roligaste: Har de ens hänt nå skoj idag?
dagens favorit: Dennis & Jolly
dagens köp: Inget, konstigt nog
dagens godis: Inte en endaste bit..
dagens humör: Kunde alltid vart bättre
dagens ord: fundersam!

Kommentarer
Postat av: Anonym

allt är bra med mig. lite skoltrött för tillfället bara men vi går snart ut på vår LIA-period och det ska bli roligt. Puss

2007-04-11 @ 21:50:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0