Idag är det ingen vanlig dag...

Nej för det är Fasters födelsedag!


Grattis!!

Va upp till stallet och satt i sadeln åtta i morse och red en vända. Blev enbart travjobb idag, hon lyssnade bra tillslut. Skulle kunna spela in ett band och sätta i öronen på henne på repeat!

Luuuuuuuuuuuuuuuugn, proooooooooooo, luuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuugn.
Så låter de ungefär när vi vistas ute i skogen.

Klockan 10:oo infann jag mig på jobbet och har plöjt igenom massor av pall (läs önsketänkande) men vi fick ner iaf 3,5 st. Och då är de massor av småpill på vissa av dom.

Hade bokat mig på ett funktionellpass på gymmet idag, å fy saaatan på ren svenska va drygt det var. haha. 30 minuters ren jäkla intensiv träning med några få andetags vila man hann ta. Egentligen så känns de bättre efter ett sånt pass än när man averkat ett 1 timmes pass i gymmet. Man blir mer peppad av att någon står och skriker på en!!

Kvällen har avslutats med fika uppe hos Faster och kusiner på Skogsbacken. De är tråkigt att en födelsedag enbart ska ta en upp, måste bli ändring på det!

Kom hem och kom på att ja tog upp köttfärs igår så de var inge annat än ställa sig att steka på den klockan elva på kvällen. Men nu är det tack och godatt. Min tanke för morgondagen är stallet senast 7:oo, men återstår att se hur vädret visar sig att vara. Nu spöregnar det ute och gör de det skiter jag i det och tar det efter jobbet. Får boka av Combat passet och köra gymmet då.

För träna fläsket det måste jag!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0