Äntligen mycket nya saker!

Tog cykeln upp till jobbet idag, härligt och andas lite frisk luft och de tar inte mer än 12-15 min upp och 10 min hem. De är ju knappt lönt och sätta sig i bilen längre. Speciellt inte när jag såg att bensinen nu låg på
SJUKA 14:48kr/L.

Blev en kvällsvända för mig och Sara och fast vi red hemifrån vid åtta så var de inte mörkt, inte riktigt jätte mörkt när vi kom hem 40 min senare heller. Skööönt.

I morgon börjar jag sju och har gett mig f-n på att jag ska cykla. Återstår och se när klockan ringer i morrn om man är lika pigg på de.

Har fått mycket nya roliga saker på jobbet. Kliar i fingrarna att få sätta klorna i det i morngon. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0