underbart väder

jag är så fruktansvärt seg på morgonen när klockan ringer (knappt så jag hör den ibland) men i morse när den ringde och jag såg att solen sken var de lite lättare att ta sig upp.

Tempereturen visade sig på minus tio så de var bara att klä på sig och bege sig ner till stallet. Blev en skön ridtur på en häst som skötte sig näst in till exemplariskt, återstår och se hur han sköter sig på söndag då de är hoppträning. :)

Gick sen ut med hunden på en promenad, va så skönt ute så man knappt vela gå in.

I morgon är de fredag igen och jag har en långledighet framför mig. M kommer upp ikväll och jag hoppas vädret håller i sig :)

Kommentarer
Postat av: Catwalkqueen

Yeeeeeahy så roligt! =P

Skulle ju vilja se bild på det fattar du väl? ;P

2010-02-14 @ 22:17:06
URL: http://catwalkqueen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0