Mooooooorr

Kan man bli annat än butter när man skrivit ett långt inlägg så försvinner allt inom ens åsyn. Då tappar man lusten lite faktiskt att ens tänka tanken att försöka sig på något nytt.

Jag har inte gjort så mycket vettigt idag, det är väl ungefär som alla andra dagar.

Började dagen med en ridtur med Jessica för att sedan bege mig upp till lassarettet för att irra runt där och inse att inte ens på ett sådant ställe har man lokalsinne. ha ha. Väl där insåg man att besöket var ganska så onödigt och gav mig inget nytt som jag inte redan visste, för att inte tala om hur länge jag fått vänta för besöket och sendan ger det inte ett njota. suck.

Bjöd i alla fall in mig själv på middag hos mamma och pappa och det är tur man har snälla föräldrar som vill mata sin stackars dotter. :p

Kvällens aktivitet har vart tupperware party hos Lindas moster och det såg ut ungefär lika som det gjorde för alla dessa år sedan min mamma hade sådana partyn. Kanske tillkommit någon lite extra flaschig burk nu bara. :)

Nu blir det tack och godnatt. Stallet ska vara färigt och klart 10:oo i morgon bitti.

Kärlek.


Kommentarer
Postat av: elvenman

Hallah!
Skriv inlägget i anteckningar (eller dylikt program), klipp och klistra sedan in det i bloggfan? Eller iaf markera allt och kopiera det innan du klickar på förhandsgranska eller publicera. Så gör jag JÄMT när jag skriver längre sakers, mest för att inte råka ut för sådana där jobbigt grejer, som i sin tur är lite av dagens I-landsproblem ;)

2008-05-15 @ 19:53:14
URL: http://vvv.hallah.nu/blog

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0