Finns alltid ett hopp!

Fick just en sådan önskan att man hade bott någon annanstans, nånstans där det finns någonting att göra om dagarna. Som att bara gå igenom stadens affärer och det tar mer än 10 minuter så är man klar. Eller varför inte kunna sitta på på ett fik längre än till sju, eller känna att de finns restauranger som man känner att man kan tänka sig att besöka. Finns inget av alternativen här ju, tragiskt men sant. :/

Denna dag började med att jag fick ringa och väcka Sara som hade försovit sig och sedan också lyckades låsa sig ute på kuppen. Vi tog i alla fall en snabb med desto mer intensiv ridtur med hästarna, och min häst som ibland inte riktigt har allt på det klara med hur man sköter sig lyckades göra så att min kära rygg knäcktes till och jag måste minst ha blivit fem centimeter kortare. ha ha. Susanna gav en sådan klockren kommentar förut gällande Jolly då jag nämnde att jag kan känna av mina knän ibland när jag rider. "Att rida den där hästen måste vara som att åka puckelpist" Känns som att jag nästan skulle kunna hålla med. ha ha.

Sitter hemma hos mamma just nu och gör inget vettigt. Det var så tråkigt och sitta hemma själv bara. Jag och Flippen är hundvakt åt kogo idag och han är lycklig över att få en kompis. Vart fullt race när vi kom hem, runt å runt i lägenheten. Tråkigt väder är det ute också så inte är det någon hitt att va ute å busa heller. Vi har avverkat en promenad i alla fall. Just nu ligger det mer eller mindre utslagna på golvet.

Ikväll väntas det bio med vänner och M. Lääängesedan jag va på bio, knappt att jag minns när. Blir skoj! Vi ska i alla fall kolla in filmen 21. Får väl se om det är något att se. :)

Kommentarer
Postat av: iana

Grande... En flurp fast lugnare :)
NÄSTAN lika go oxå!!!

2008-05-17 @ 12:34:08
URL: http://snostjerna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0