så ja skratta

Ja vaknade allt för sent i morse och fick bråttom till jobbet. Parkerade bilen på kajen och ja jag kan erkänna det var kanske inte den finaste parkeringen man kanske gjort i sina dar. Men bilen var parkerad i alla fall.

Efter mina avverkade arbetstimmar var de då åter dax och gå till bilen. Satt mig in och får då se att de sitter en jäkla lapp jäkel i vindrutetorkaren, åhh drygt tänkte jag. Tog upp den och läste:

NI PARKERAR UNDERBART
Välkommen till föreningen för underutvecklade bilister.

Ja skratta lite för mig själv.. ha ha

Kommentarer
Postat av: Karlsson

ha ha ha! Det var ju vansinnigt roligt!!
"Välkommen till föreningen för underutvecklade bilister."
Är du hedersmedlem nu? :D

2007-07-26 @ 06:49:16
URL: http://blanc.hallah.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0