...

Sitter här å har för en gångs skull lite tid på mig innan ja börjar jobba. klockan är kvart över tio och för två timmar sedan så satt ja i sadeln och va ute och red. För att vara mig är de ett under. ha ha

Hittade lite grejs så varför inte fylla ut lite då.  

  • Har du körkort och hur länge har du haft det? Om inte, ska/vill du ta? Motivera! 
    Klart att jag har körkort, tog de på en gång när ja fyllt arton och har nu då haft de i 5 ½ år snart. Shit va tiden går fort.
  • Äger du en bil, vilket märke? Om inte, skulle du vilja ha en bil om du hade körkort? Motivera!
    Japps en bil äger jag. En gul Seat Cordoba!
  • Vilken är din favoritbil? Motivera!
    Jag har länge sucktat efter en SUBARU IMPREZA WRX STI. Grymt snygg och finns lite krafter under huven.
  • På vilka sätt tar du dig oftast fram?
    Lat som man är åker man väldigt mycket bil, kanske också för att man bor ute på vischan.  
  • Vilka fordon har du åkt/skulle vilja åka? (Ex. bil, båt, buss, flyg, spårvagn osv...)
    Ja vad har ja åkt. Bil självfallet. Har även tagit mig fram med båt, flyg, buss och spårvagn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0