Idag är de ingen vanlig daaag!

Nej för de är min FÖDELSEDAG! Grattis till mig själv! :)



Dagen har bestått utav ridning av hästen och jobb.

Va ute på en härlig morgonridtur, så härlig tills ja såg att hon lyckats trampa av sig en sko, så jävla typiskt. Vi kom ikapp några personer från Byrackebo (hunddagis) som stod och pratade med en karl som stod uppe på en brädhög och Jolly fulkomligt höll på att skita på sig för de där. Hon la i backen och totalvägra gå framåt, men jag gav mig ICKE och förbi kom vi tillslut efter några väl valda arga ord som kom ur min munn.

Har hållt på och städat lägenheten i flera dagar efter ja antingen slutat eller innan jobbet så Jolly har fått 4 dagars semester och nu vart de ju en ofrivliig semester till då. Hoppas Henning kommer ut snart.

I morgon ska delar av släkten, eller nästan alla komma hit på middag. Ja hoppas ja lyckas bra med maten eller om ja tagit mig vatten över huvudet. Ibland önskar ja att ja kunnat fått lite mer av den kunskapen. Sitter och väntar på kladdkakan som är inne i ugnen, nog för att den ska vara kladdig men en studn till fattas de. Gäsp!

På lördag åker jag, Linda och Sara till Tällberg och inkvarterar oss på Dalecarlia Hotell och Spa. Ska bli så jääääääkla nice, som jag längtat!


Kommentarer
Postat av: Sara

Jag som jobbar på Dalecarlia Spa, men just den helgen är jag ledig. Ha så trevligt!

2012-02-03 @ 10:11:44
URL: http://sarahedenstrom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0