Vad är de för världelöst system!?

Fick hem första betalningen på bilen i fredags och har valt att lägga det på autogiro som ja har med alla mina andra betalningar varje månad. Men när ja läste lite extra noga på fakturan så står det fakturaavgift 45 Kr.

Ringde upp dom idag och frågade varför man ska behöva betala den avgiften om ja valt att lägga allt på autogiro för att slippa få hem ett papper varje månad.

Då förklarade han för mig att så hade dom i sitt system och dom fick lov att skicka upp papper varje månad så man hade kolla på hur mycket man betalt. Vad är det då för mening att ens ha på autogiro frågade jag. Jo men det är ju bra. Bla Bla Bla för att. Jo jag vet.

Så ja sa att då kan man ju lika gärna ta bort och betala denna faktura som kommer, men då blev plötsligt fakturaavgiften 55 Kr.

Man tar väl ändå på autogiro för att slippa denna jävla avgift och som de ständigt ska tjatas om, sparas på miljön!!!

Vilka jäkla stolpskott, men bilen lär väl ska betalas så har man något val....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0