I morgon händer det äntligen!

Jag och Sofia va och tränade efter jobbet idag och nu jävlar ska detta hållas i. Ja sa de till henne att vi får väl se hur länge vi lyckas hålla i denna gång. haha.

Borde kanske ta och anmäla mig till något så ja får lov att träna, kanske lite lättare då.

Vet nog en som kommer ha träningsvärk i morrn, men ack så skönt. Då vet man att man verkligen gjort något.

I morgon är det tisdag och jag är ledig. Ska upp tidigt och åka till stallet och fixa med hästen för vid 9:oo ska jag sätta mig i bilen och åka till Borlänge. Ska springa in på Kupolen en snabbis för att se om de kan tänkas finns nå skor som passar mig i smaken och sen Biltema (har jag för mig att de finns där iaf??) Måste kolla om ja hittar nå stolsskydd till bilen. Måste va lite rädd om grejerna nu när de är nytt med tanke på att man dagligen sätter sig där med ridkläderna.

Sen ska jag ÄNTLIGEN åka och träffa Malin. Det är så pinsamt att ja inte ens minns sist ja såg henne och barnen. Skäms på en. Men det är ju så, inte alltid så lätt att klämma in allt man vill göra.





Nu ska ja sova och hoppas på att det inte spöregnar när jag vaknar i morgonbitti.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0