Det går undan...

När man jobbar fredag kväll hela lördagen och hela söndagen är man överklycklig när klockan slår 16:30 på söndagen och man får stämpla ut och gå hem och känna att helgen är avklarad. Just så kände jag idag för har som sagt jobbat.

Igår efter jobbet åkte jag hem till Elica för att svira om inför kvällen och white night i Rättvik. Hade en super skoj kväll med brudarna.

Trots att man va ganska så rund under fötterna har jag mått hur bra som helst idag. Timmarna på jobbet gick rätt fort också. Underbart.

Va upp till stallet en vända och gick en vända med fina prinsessan.



Kiropraktorn kom fram till att hon va väldigt spänd i ländryggen och får absolut inte bli kall. Nu ska hon masseras med liniment och skrittas några dagar.

Nu ska jag kolla på nya programet Partaj sen ska jag i säng.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0