Att se lycka gör en glad..

Igår när jag jobbade vart det såklart s t r å l a n d e solsken ute men de höll i sig även när jag gick utanför dörren så ja drog till stallet och red ut en vända med Jolly. Hon var överlycklig att få komma ut i skogen och få galoppera lite, de har inte hänt på väldigt väldigt länge.

Blev en vända ut på Robin med Tin och Qvicken på en galoppvända sen också, och ja må erkänna att jag har fasen träningsvärk i arslet idag. haha.

Lördagskvällen spenderades hemma hos Sara och Krille med pizzakäk, förfest för ett gäng killar men jag och Sara la oss i sängen med en godispåse och kollade in Water for Elephants, en riktigt bra film.



Söndagen har spenderats i stallet då Lena och barnen kom upp så gick vi ut med Blixten på nästan 1 ½ timmes promenad i skogen. Linnea var överlycklig med ett stort leende från öra till öra.

Spriiing meera meeera.



Amanda somna gott i vagnen medans vi sprang för glatta livet med en unge i vagnen och en skrattandes unge på hästryggen.

I morgon ny vecka och ny måndag. Ekorrhjulet fortsätter med andra ord...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0