De bara knallar på liksom...

Har inte så mycket vettigt att komma med för tillfället, ekorrhjulet liksom bara traskar på..

Något utöver det var i alla fall i lördags då Caroline och Fredrik Wigg hade fest för oss alla som jobbat med dom i sommar. Hade en rolig dag med massa lekar, tipspromenad, massa mat och dryck.

Tack för en trevlig dag/kväll! :)

Jobbet knallar på och julsakerna ramlar in dagligen. Man vet inte om man ska skratta eller gråta. Men ut ska dom.
Idag satt jag på spinningcykeln igen, äntligen har de börjat med passen igen. Otroligt härligt och roligt pass.

Igår var Jolly nästan gratis och jag hade mest kunnat knutit henne runt en stolpe vid ridabanan och lämnat henne där. Jag höll på att bli galen på henne då hon inte kunde stressa av för fem öre. De brukar inte bli bättre av att jag också blir galen så ja gav helt enkelt upp och gick hem. Ingen idé och bråka med henne, blir inte bättre direkt.
Idag tömkörde jag henne och det var en helt annan häst att hålla på med. Hon trampade på bra, var lugn, lyssnade väldigt bra på min röst samt var väldigt samarbetsvillig. ♥ De finns hopp, fast man bara ibland skulle kunna slita av sig håret. haha. Jag vet för vi har vart där och vi ska bli ett team igen.

Har en väldigt konstig ond känsla i bröstet? eller i hjärtat? Ja vet i tusan, har känt de förr också. Får se om ja överlever natten. :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0