Då var vi där igen!



Jag vaknade till i natt av att jag drömde något som va jätte läskigt så jag vart så jäkla rädd så ja drog täcket över skallen igen innan ja kunde somna om. haha. Undra vad jag drömde egentligen?

Timmarna på jobbet sprang iväg rätt fort, men ja kände att mitt humör idag var inte på topp. Kan ha att göra med gårdagen som sitter kvar.

Fick lov att konfrontera (heter de så?) en människa idag för ja fattar bara ingenting vad som hänt.
Men de va tydligen inget? Vad vet jag...

Hästen fick sig en skrittvända inne i byn idag där man fick lite lyse emellanåt. Så jäkla kolsvart ute och dimma på det.

Kvällen har avslutats med ett gympass på 1 ½ timme med Sofia. Körde igenom hela kroppen så ja antar att jag har träningsvärk i morrn, men de är de värt. Hoppas bara att denna förkylnig som legat och lurat kan hålla sig borta!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0