Undrar om jag är senil på riktigt!?

Ibland blir jag lite rädd för mig själv för jag har så himla dåligt minned, ja kan gå från ett rum till ett annant och ska ta med mig något men de ligger ändp kvar.

Nu på senare tid har jag insett att jag börjat bli eller snarare är känslig mot mjölkprodukter, men det är något ja förtränger eller snarare emellanåt helt glömmer bort.

Har sedan en längre tid druckit laktosfri mjölk och ätit laktosfri youghurt. Men de finns ju mjölk i så mycket mer, mycket mycket mer. Men det är när jag ätit de och känner att magen blir som en ballong jag kommer på mig själv.

Jag glömmer ju helt och hållet bort mig själv!

Jag har ju ingen annan att skylla än mig själv. Får som tur va inte ont i magen, blir bara enormt ballongaktig, och de räcker gott och väl.

Så slippa de helt återstår och se när jag gör, de blir helt enkelt när minnet är med mig!






Såhär känner jag mig just nu!

Ska ta min ballong och se om ja får plats i sängen med den.

Godnatt


Kommentarer
Postat av: Linda

Man får vara glad så länge man kommer ihåg vart man bor och att man ska klä sig innan man går ut! ;)



Kram vännen!!

2011-05-16 @ 13:10:37
URL: http://pluppelinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0