Proppfullt bord med grejer!

I morse vaknade jag innan klockan ringde, nästan så man börja undra om det var något fel. haha.

Jobbade mina fyra timmar på jobbet sen for jag raka vägen ner till Folkets Hus och började göra iordning för Loppisen. Snurran blev proppfull med kläder och bordet lika så. Ändå packade jag en ikea kasse till när jag kom hem. haha. Bara och hoppas att man blir av med något så man slipper dra hem allt igen.

Blev sen en kvälls runda med Sara och hästarna. Annat folk super på en lördag, vi är i stallet. :)

Tror mina ögon ska få bestäma nu och de betyder att de är läggdax. Klockan ringer sju i morgon bitti.

Folkets Hus 10-16- Glöm inte det! ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0